Jumaat, 13 April 2012

:: layakkah aku bersuara ::

Layakkah aku bersuara...



Dalam erti kata dalam sebuah kehidupan setiap insan memerlukan hak bersuara.
Ia penting bagi meluahkan rasa, perasaan dan kata2 hati yang terbuku di hati.
Namun seandainya ia diluahkan kadang2 akan mengundang seribu persoalan dan tanda tanya. Arrgghh susahkan? Tapi takkan kita sekadar hanya memendam perasaan?
Pening2.. Kalau dipendam takut ia akan menjadi suatu dendam atau kita sendiri akan tertekan.
Yelah bila perkara tersebut sentiasa berlegar difikiran..
Ya Allah sesungguhnya aku buntu dalam memikir apa yang berlegar difikiran aku..
 Bantulah aku.. 
Permudahkan segala urusanku.. 
Dekatkan ku dengan-Mu..
Sesungguhnya aku hanya merancang tp Allah yang menentukan segalanya..



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...