Khamis, 25 Oktober 2012

Bercuti di Cameron Highlands

Assalamualaikum,

Ermm betapa sibuknya jue sampai tak sempat nak upload entry terbaru. Baru-baru ni jue bercuti bersama keluarga mana lagi kalau bukan dalam malaysia. 
Lagi pn bercuti dalam malaysia best apa, tanah air kita. Tenang dan aman je kan. Niat jue nak bercuti di cameron highland bersama mak ni lama dah cuma tak berkesempatan je. 
Tapi alhamdulillah diizinkan Allah akhirnya kami sampai juga di cameron highland. ok sekarang layan je gambar2 ni ye..

 Gambar ni diambil apabila selesai membeli-belah di pasar malam.



 Sukanya mak bergambar, hehe.


 Tu dia strawbery coklat.


Omei (Rabiatul Afiqah) ni pantang nmpak belon je mesti nak beli. Adoi penat melayan karenah anak ni.




Kat sini mak shopping sayuran dan buahan.







 Singgah beli orkid sebelum pulang ke kuantan.


Antara orkid yang menjadi pilihan hatiku, cantikkan?


Ladang teh ni kami hanya berhenti amik gambar dan lihat ladang je kemudian terus balik kuantan coz masa ni omei tak larat sgt, demam.


 The last picture, i will keep it my memory..
I love my family.

5 ulasan:

::YUSLINA berkata...

sukanyer dia cuti2 bersama yang tersayang yekk...

ctsamsena@cekdesam berkata...

akak tak sampai lg kat sini.huhuhuhhuhu...insyaallah satu hari akan sampai jg kot. terima kasih krn bkunjung ke blog akak. :)

MIYAMIENATASHA berkata...

saya pun x samapai lg cameron highland...anyway done follow *42

mama sara nur berkata...

assalam
tq sudi kenal akak dan follow ye

CH tempt feberet akak, kalu blh nk selalu ke sana he he

Qasey Honey berkata...

slm kenal juga Jujue...
terima kasih sudi bkunjung ke blog akak...dh lama dh akak follow blog ni..hehe

bestnya bile tgk org jln2...lama juga dh x kesitu...suka tgk bunga n sayur2 fresh kt situ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...