Khamis, 10 November 2011

Kuih Tiram


Assalamualaikum & selamat pagi..

Arini jue nak sharekan kuih tiram ni buat semua.. 
Kuih ni mak yang buat sebagai snek.. 
Yelah kuih mcm ni bukan jue pandai buat pun bagi jue ia agak cerewet tp kalau dah makan confirm kejap je habis.. Hehehehe...
Untuk resepinya nanti jue update ek..


4 ulasan:

Wattie berkata...

Salam aidil adha dan selamat berkenalan Jujue

Rahel berkata...

Salam Ju..
wah..manis2 ek..jarang2 dapat mkn kuih tiram ni..

Nur berkata...

Baru tahu nama kuih ni. Erm.. Pernah makan tapi tak tahu namanya.. :)

JUJUE AHMAD berkata...

Wattie : Salam aidiladha.. selamat berkenalan juga..

Rahel : W'salam
Kuih ni mmg jarang dpt makan lgpn ini kuih tradisional.. Buat agak rumit tp klo mkn sekali hadap je..

Nur : Kuih ni dikenali sbg Kuih Tiram dan Kuih Lidah Buaya.. tp rasanya sgt rangup..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...